Omatekoiset Äänenvaimentimet
5 posters
Sivu 1 / 1
Omatekoiset Äänenvaimentimet
En tiedä menikö oikealle alueelle, mutta toivotaan asiallista äänenvaimentimista keskustelua.
Itse olen tehnyt 2kpl äänenvaimentimia jotka on käytössä. Nyt tuli mieleen tehdä Räxään äänenvaimennin, niin saakohan 2 tahtiseen möreemmät äänet jos ulostulo on iso?
Itse olen tehnyt 2kpl äänenvaimentimia jotka on käytössä. Nyt tuli mieleen tehdä Räxään äänenvaimennin, niin saakohan 2 tahtiseen möreemmät äänet jos ulostulo on iso?
Jepex- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 13.01.2009
Vs: Omatekoiset Äänenvaimentimet
No kiinnostusta olisi väsätä tollanen kunhan saisi jostain kiiltävää, suht ohutta metallia =D
Hepex- Viestien lukumäärä : 34
Registration date : 08.01.2009
Löytyiskö koulusta? Meidän koulussa ainakin on jonkun verran kaikennäköstä metallia. Putkea, peltiä, kulmarautaa jneHepex kirjoitti:No kiinnostusta olisi väsätä tollanen kunhan saisi jostain kiiltävää, suht ohutta metallia =D
L!ght- Viestien lukumäärä : 45
Harrastukset : Kelkkailu, mopoilu, ja kaikki mitä niihin liittyy =P
Hepex kirjoitti:No kiinnostusta olisi väsätä tollanen kunhan saisi jostain kiiltävää, suht ohutta metallia =D
Jos koulussa tekee, ja hitsi on mitä on, niin jos kotona on hitsi, tee koulussa siit putkesta sen muotoinen kuin haluat ja kokoinen ja heftaa kiinni ettei se purkaannu, sit kotona hitsaan kasaan jos on parempi hitsi, itse tein näin.
Jepex- Viestien lukumäärä : 14
Itellä on kaverin tekemä vapaavirtausvaimennin solikassa äänet parani...
Motorhead- Viestien lukumäärä : 15
Ikä : 31
Registration date : 14.01.2009
Fudeen on tullut tehtyä uusi änkkä, joka toimii yllättävän hyvin, parani äänet todella paljon.
Astrayed- Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 30
Harrastukset : Laskettelu ainakin.
Registration date : 08.01.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa